Rapport om de siste trendene innen kjøle- og frysevarer

01.06.2020

Bransjens beste på utførelse og kundeengasjement

Viessmann refrigeration blog post - Chilled and frozen food categories

Hvordan kommuniserer forhandlere og produsenter for å tiltrekke seg kundenes oppmerksomhet? Vi har jobbet sammen med IGD* om en rapport med eksempler på de mest innovative produktene og løsningene innen kjøl og frys. I tillegg har vi tatt en titt på butikkseksjonen fra et markedsføringsperspektiv og kan nå gi deg noen bransjeledende eksempler på hvordan forhandlere og produsenter kommuniserer for å tiltrekke seg kundenes oppmerksomhet.

Rapporten er todelt. I den første delen presenterer vi eksempler på siste nytt innen presentasjon av kjøle- og frysevarer. I den andre delen tar vi for oss et utvalg av de siste markedsførings- og kampanjetiltakene til ulike forhandlere og produsenter.

Har du lyst til å lese hele rapporten? Du kan laste den ned via lenken under.

* IGD er en veldedig forsknings- og opplæringsorganisasjon i hjertet av mat- og dagligvarebransjen. IGD har over 100 års erfaring med ledende produsenter og forhandlere innen dagligvarehandel og opererer fra kontorer i Asia, Europa og Nord-Amerika. Finn ut mer om IGD her.